♡ must have ♡




          ♡             

 BLUZKI
luźnie bluzki z prostym nadrukiem idealnie pasujące do szortów, rurek i leginsów, jak i dopasowanej spódnicy ;)
w azteckie wzory! :) od zimy już mi się marzy, kiedy przymierzyłam podobną w h&m do leginsów, również z takimi wzorami :)
mmmmmmmmmm...... ;D





BUTY
Za czarnymi koturnami rozglądam się już od dłuższego czasu :) Nie umiem się zdecydować czy nie kupić jednak litów, ale wydaję mi się, że za dużo osób już je ma ;) Zdaje sobie sprawę ze czarne koturny też ma wiele osób, jakoś jestem do nich bardziej przekonana :) zobaczymy....

No i oczywiście kolorowe sandały :) w żywych jaskrawych kolorach lub pastelach 


RAJSTOPY





SPÓDNICE
dopasowane, rozkloszowane, długie i krótkie, czarne i kolorowe ;D





ZEGAREK
w męskim stylu, koniecznie w złotym kolorze :)
w święta upatrzyłam sobie już w sklepie,  teraz tylko trzeba nazbierać ;D





RAMONESKA
czarna, najlepiej z ćwiekami :D
pasuje do delikatnej sukienki, jak i koszuli w kratę :) i w tym i w tym połączeniu bardzo lubię :)



MARYNARKA
Najbardziej nakręcona jestem na białą lub beżowym kolorze ;) i do tego złote dodatki  :D







TOEBKA
dużo do szkoły :)





BLUZA










3 komentarze :

  1. Skąd ta cudowna bluza z sową? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak nie będziesz miała tych wszystkich rzeczy, widać że jesteś biedna, a ciuchy w większości z sh więc możesz pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :* :)